Simpelt: Vælg din individuelle indkøbsløsning
Simpelt, fordi...
-
vi tilpasser vores indkøbsløsninger til store såvel som små virksomheder
-
vores løsninger forenkler dine processer og optimerer omkostningerne
-
du drager fordel af vores personlige ekspertrådgivning
Conrad Sourcing Platform tilbyder simple, hurtige og omfattende indkøbsløsninger. Du får tilpassede allround-løsninger – når som helst, døgnet rundt.
Webshop
Moderne webshop, hvad enten det er til regelmæssige behov eller lejlighedsvise købere.
- Omfattende og konstant voksende sortiment med i øjeblikket mere end 750.000 produkter
- Hurtige og nemme søgefunktioner
- Detaljeret produktinformation
- Intelligente selvbetjeningsfunktioner i Conrad MyAccount.
Conrad Smart Indkøb
Browserbaseret indkøbsværktøj til små og mellemstore virksomheder.
- Browserbaseret, intet interface er påkrævet
- Enkle arbejdsprocesser til godkendelse og frigivelsesfunktioner
- Produktion i realtid og status for tilgængelighed
- Mobilkompatibel
OCI / PunchOut
E-indkøbsværktøj til mellemstore og store virksomheder med ordre- eller ERP-systemer.
- Overfør indkøbskurven direkte til dit ERP-system
- Integration af butikstilbuddet via OCI/PunchOut
- Visning af tilgængelighed i realtid
- Mobilkompatibel
E-Katalog
Et statisk og elektronisk katalog til kunder i mellemstore og store virksomheder med faste prislister.
- Individuelt skræddersyet sortiment
- Forskellige klassificerings- og eksportformater