MERE TID OG FLERE PENGE TIL JERES INDKØB.
✔ Fuld kontrol og gennemsigtighed i jeres indkøbsproces
✔ Ukomplicerede og hurtige godkendelsesprocesser
✔ Tilslutningsmuligheder og integration skræddersyet til jer
Effektivt indkøb. Effektiv drift af virksomheden. Med eProcurement.
Indkøb bliver stadig mere komplekse, og det gælder ikke kun for store virksomheder. Omkostningerne skal reduceres, der skal forvaltes mange leverandører, og samtidig skal forsyningssikkerheden garanteres. Udfordringen er, at alt dette skal forvaltes mere effektivt.
Det er her, det digitale indkøb kommer ind i billedet. eProcurement automatiserer langvarige godkendelsesprocesser og digitaliserer informationsudvekslingen - så I får mere tid til at tage jer af de virkelige udfordringer.
FÅ TILBAGE KONTROLLEN OVER JERES PROCESOMKOSTNINGER!
eProcurement-løsninger fra Conrad. Det passer bedst til jeres behov.
Der er ikke to virksomheder eller organisationer, der er ens - det ved vi. Derfor har vi de rigtige eProcurement-løsninger til jer.
Arbejder l allerede med et indkøbssystem, eller ønsker l integration med jeres ERP-system? Vi kan nemt og hurtigt integrere vores løsninger i jeres system via OCI / PunchOut eller eCatalogue.
Hvis eProcurement stadig er ukendt territorium for jer, kan I tage det første skridt mod digitalt indkøb med vores webbaserede Conrad Smart Procure. Ingen dyre licensgebyrer eller IT-systemer - en webbrowser er alt, hvad I behøver.
Conrad Sourcing Platform
Mere end bare indkøb. På vores sourcing-platform kan I dække alle jeres tekniske forretningsbehov døgnet rundt.