DET FØRSTE SKRIDT MOD DIGITALE INDKØB.
✔ Der er ikke behov for et eksisterende systemlandskab
✔ Ingen dyre licensgebyrer eller kontraktperioder
✔ Intuitivt eProcurement, der kun bruger webbrowsere
Har I ikke jeres eget indkøbs- eller ERP-system? Det er ikke noget problem.
Moderne eProcurement betyder først og fremmest én ting: hurtigere, mere transparente og præcise indkøb. Alt dette mindsker jeres omkostninger.
Alligevel er det kun få, der tør tage springet ud i det digitale indkøb. Udbydere af indkøbssystemer kræver ofte høje licensgebyrer og binder dig med lange kontraktbetingelser.
Conrad Smart Procure er alternativet, og det eneste man behøver er en webbrowser - ingen dyr software, ingen risici.
STYR DINE INDKØB PÅ EN PROFESSIONEL MÅDE. NEMT.
Spar tid og penge til det, der virkelig er vigtigt.
Indkøb behøver ikke at være kedeligt eller kompliceret. Især bør indkøb af teknisk forretningsmateriale ikke tage mere tid end nødvendigt.
Med Conrad Smart Procure kan jeres medarbejdere og kolleger i forskellige afdelinger dække deres egne behov via en central konto. Samtidig kan I takket være godkendelsesworkflows og analytiske dashboards bevare et komplet overblik når som helst og hvor som helst.
Conrad Sourcing Platform
Mere end bare indkøb. På vores sourcing-platform kan I dække alle jeres tekniske forretningsbehov døgnet rundt.